AutozonA

Elegantniji, snažniji i opremljeniji Kyron II

Automobili | 08:34

SsangYong je na domaće tržište doveo temeljito obnovljenog Kyrona druge generacije. Terenac odvažnog i originalnog izgleda ističe se obnovljenom unutrašnjošću i vanjštinom, novim 2,7-litrenim dizelskim peterocilindrašem, brojnim dodacima za ugodniju vožnju i dorađenim podvozjem.


Futuristički izgled Kyrona druge generacije je još upečatljiviji. Njegova motorna maska, nalik srednjevjekovnoj viteškoj kacigi, potpuno je kromirana. Velika impresivna projekcijska svjetla su izrazitija i djeluju svježije, a opremljena su uređajem za prilagođavanje svjetlosnoga snopa. Pokazivači smjera nisu više žuti, već prozirni. Na donjoj strani prednjeg branika nalazi se rešetkasto otvorenje za prodor svježeg zraka. Svjetla za maglu su duguljastog oblika. Promijenjeni su i kotači; kupci sada mogu odabrati i 18-colne naplatke. Stražnje staklo je radi bolje preglednosti većih dimenzija. Nad njim se nalazi krovni spojler s LED kočionim svjetlom. Razlikuje se i ručka prtljažnih vrata koja se na novom Kyronu nalazi nad registarskom tablicom. Na stražnjem dijelu krova nalazi se antena izuzetnih mogućnosti, nalik leđnoj peraji morskog psa.

Središnji dio elegantne i ergonomične armaturne ploče putničke kabine je usmjeren prema vozaču. Sklopovi prekidača su udruženi u funkcionalne kružnice. Automatski klima uređaj je serijski, dok se prekidači audio sistema s najmanje šest zvučnika nalaze na obruču upravljača. Materijali unutrašnjosti su kvalitetniji, a sjedala su uz mogućnost nadoplate presvučena kožom.
Kyron se ubraja u najprostornija vozila u segmentu, pa tako zapremnina prtljažnog prostora iznosi 625 l, a sklapanjem stražnje klupe se dobiva 1222 litre. Prtljažnik je opremljen duplim dnom, sigurnosnom mrežom i mrežom za pričvršćivanje manjih predmeta. Tu je i obavezni 'rolo' koji krije sadržaj prtljažnika od neželjenih pogleda.

Kyron je, što se tiče pogona, orijentiran posve europski. Dizelska ponuda (2,0-litreni četverocilindraš) pojačana je 2,7-litrenim peterocilindrašem sa common railom treće generacije i elektronskim varijabilnim turbopunjačem. Peterocilindraš uz puni gas postiže najveću snagu od 165 KS i 340 Nm okretnog momenta između 1800 i 3250 okretaja. Motor zadovoljava emisijski standard Euro4 i serijski je opremljen 5-stupanjskim automatskim mjenjačem T-Tronic te može doći do stotke za 12,8 s uz maksimalnu brzinu od 174 km/h.

SsangYong nudi i mogućnost individualne narudžbe 3,2-litrenog benzinskog šesterocilindraša, izrađenog po licenci Mercedes-Benza. »Svilenih šest«, kako ga rado nazivaju u tvornici, postiže maksimalnu snagu od 220 KS i 312 Nm okretnog momenta.
Kyronovo podvozje stoji na čvrstoj čeličnoj šasiji, na kojoj su prednji kotači ovješeni na plinskim amortizerima, spiralnim oprugama i duplim trokutastim vodilicama, što omogućava precizno upravljanje i stabilnost vozila. Stražnji kotači su kod modela s uključivim pogonom na četiri kotača ovješeni na prostornu osovinu s pet uzdužnih i poprečnih vodilica. Modeli sa snažnijim izvedbama motora sa stalnim pogonom na četiri kotača imaju novu stražnju osovinu s čak osam poprečnih i uzdužnih vodilica. Kyron se ponosi poprečnim stabilizatorima za manje bočno gibanje u zavojima. Jednostavnost i vodljivost Kyrona dokazuje krug okretanja od 5,6 m.
Početni dizelaš opremljen je uključivim pogonom na četiri kotača. Pomicanje prekidača omogućava prijenos pogona sa stražnjih kotača na obje osovine. Za terenske izazove tu je i reduktor.

Stalni pogon na četiri kotača, AWD, dolazi u kombinaciji s 2,7-litrenim dizelskim ili 3,2-litrenim benzinskim motorom je tehnički napredniji. AWD raspodijeljuje snagu na prednji i stražnji par kotača u omjeru 40/60. U slučaju proklizavanja pojedinačnog kotača, pogon prenosi snagu na kotač koji ne proklizava, što igra veliku ulogu pri vožnji po klizavim površinama.

Opremljen je sistemom za dinamično reguliranje vozne stabilnosti ESP, kočionim dodatkom ABS s elektronskom raspodjelom kočione sile EBD i sustavom BAS za povećanje kočione sile, sustavom za automatsko održavanje niske brzine tijekom spuštanja po strminama HDC i ARP (Active Rollover Protection) koji smanjuje mogućnost bočnog prevrtanja vozila tijekom naglog kočenja.
Novi Kyron dolazi s četiri paketa opreme. Osnovni paket nosi oznaku Cool i nudi automatski klima uređaj sa senzorom za kvalitetu zraka, uključivi pogon na četiri kotača, prednje zračne jastuke, audio sustav sa šest zvučnika i prekidačima na obruču upravljača, sigurnosnu mrežu između prtljažnog prostora i putničke kabine, prtljažni rolo, kožom presvučeni obruč opravljača i ručicu mjenjača,...
Bogatiji paket opreme Exclusive uz osnovnu opremu uključuje i kožne presvlake, bočne zračne zavjese, krovne nosače, ESP, TCS, HDC i elektronski sustav protiv prevrtanja vozila ARP. Idući stepen predstavlja paket opreme Exclusive+ koji uključuje i 18-colne alu naplatke te električna sklopiva vanjska osvrtna ogledala.

Najzahtjevnije vozače zadovoljit će paket opreme Limited koji uz sve nabrojeno uključuje i 5-stepeni automatski mjenjač T-Tronic, stalni pogon na sva četiri kotača te pojedinačni ovjes stražnjih kotača i tempomat.

BH Telecom